wtorek, 18 listopada 2008

Być jak Martha Stewart

Zupełnie przez przypadek (i to kolejny dowód na to, że nie ma przypadków) nabyłam wczoraj wydanie specjalne magazynu Dom&Wnętrze - Martha Stewart Living... Polecam! ten numer okazał się bardzo dobry. Znalazłam w nim wiele inspirujących pomysłów na świąteczne dekoracje i kilkanaście przepisów na bożonarodzeniowe łakocie. Poza tym ciekawy artykuł o choinkach i genialne recepty na... bałwany.
Hm... kiedy ja ostatnio lepiłam bałwana? Już zapowiedziałam M., że będzie mi w wiadrach śnieg przynosił, żebym mogła stworzyć na balkonie śniegową menażerię ;)

PS. Mogłabym polecać ten numer z w pełni czystym sumieniem, gdyby nie zamieszczone w nim dziwne reklamy mebli firmy KLER - co najmniej nie stosowne, najlepiej od razu wyrwać i zapomnieć.

Brak komentarzy: