sobota, 27 grudnia 2008

Alicja by Anne-Julie Aubry

Kiedyś dawno temu złowiłam w sieci piękną ilustrację: śpiąca na trawie dziewczyna, na oczach której zasnęły dwie ważki. Nie wiedziałam wtedy, kto jest autorką, ale skopiowałam obrazek na dysk i pośpiesznie wysłałam do Ul, bo ona też lubi takie rzeczy...
Dopiero niedawno, gdy przekopywałam Internet poszukując Alicji natknęłam się na nią ponownie. Tym razem w galerii Anne-Julie Aubry.
Jej ilustracje podzielone są na dwie grupy - jedna jest bardziej tajemnicza i mroczna (szczurki, kruki, dziwności), druga - pogodna, dziewczęca, romantyczna (kwiatki, motylki, ważki i trawki). Obie mnie oczarowały...

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Nie ma komentarzy ??? Niestety , ale pewne formy nie trafiają do Polaków. Ja sam maluje i często muszę iść na kompromisy..
Anna Julie we Francji to totalny hit, my jeszcze musimy na takie formy poczekać z 10 lat .. Z podobnych cudowności polecam także Miss Clara.
Pozdrawiam.
G. Ptak

Jo pisze...

Dostałam kilka komentarzy od przyjaciół, ale przesłane na priva :) tutaj jak widać mało komu chce się komentować...
Wielkie dzięki za zwrócenie uwagi na Miss Clara - rzeczywiście same tam u niej niezwykłości... kiedyś tu o niej napiszę - to pewne! Pozdrawiam :)